4.92(13)

Jakiego wsparcia psychologiczno-pedagogicznego potrzebują uczniowie w czasie pandemii?

Ostatnie 2 lata wymagały od nas wszystkich nie tylko zmiany podejścia do naszych prywatnych nawyków i przyzwyczajeń, ale także przeorganizowania życia w przestrzeni publicznej. Od placówek oświatowych i nauczycieli rzeczywistość pandemiczna wymagała zmiany podejścia do pracy i prowadzenia zajęć, ale grupą, na którą te zmiany miały największy bezpośredni wpływ, były dzieci i młodzież. Uczniowie w pewnym momencie zostali pozbawieni kontaktu z rówieśnikami oraz możliwości bezpośredniej interakcji z pedagogami i kolegami z klas i grup zajęciowych.

Czy i jak pandemia zmieniła uczniów szkół artystycznych? Z jakimi trudnościami ci uczniowie musieli się zmierzyć i w jaki sposób aktualnie radzą sobie ze zmieniającą się rzeczywistością? Podczas webinaru wieloletnia psycholog oraz skrzypaczka odpowie na pytania, jakich postaw wsparcia oczekują uczniowie szkół artystycznych od rodziców i nauczycieli i w jakim stopniu nauczyciele mogą zapewnić uczniom pomoc psychologiczno-pedagogiczną.

Opinie studentów

4.9

Total 13 Ratings

5
12 Oceny
4
1 ocena
3
0 ocena
2
0 ocena
1
0 ocena

p. Nogaj najlepsza jak zawsze!

Jak zwykle świetny wykład pani Nogaj

Bardzo rzeczowy i wspaniały webinar

Szkolenie bardzo przydatne.

Niezwykle cenny webinar. Pracuję z dziećmi, które mają objawy depresji, niskiej samooceny, oraz potrzebują wsparcia pod każdym względem. Cieszę się, że moje obserwacje zostały potwierdzone i że dostałam gotowe narzędzia do pracy w szkole.

Bardzo dobry wykład, wiele ciekawych informacji.

Jak zwykle bardzo cenne wskazówki. Dziękuję bardzo

Dużo informacji potwierdziło moje obserwacje i utwierdziło w podejmowanych działaniach.

Bardzo rzeczowy wykład, przyjemnie słucha się p. A. Nogaj, zresztą jak zawsze nie zawiodłam się. Wiele ciekawych, przydatnych informacji.

Ciekawe i przydatne tematy, które bardzo często są poruszane.

Cenne spostrzeżenia

Bardzo ciekawy webinar

.......